چرا مرد دوست دارد روی زن بخوابد ؟ در این مطلب از سایت همسرتایم به این سوال که چرا مرد روی زن می خوابد پاسخ می دهیم.

این پوزیشن ها شامل چهره به چهره/زن در بالا، نشسته/رو در رو، رو در رو/مرد در بالا (با و بدون بالش) و زانو زدن/ورود به عقب بود.

آنها دریافتند که جریان خون کلیتورال پس از درگیر شدن در هر وضعیت به جز زانو زدن / ورود به عقب (معروف به سبک سگی) افزایش می یابد. آنها همچنین دریافتند که وضعیت چهره به چهره/مرد در بالا (معروف به میسیونری) با یک بالش زیر لگن زن موفق ترین در جرقه زدن جریان خون کلیتور بود.

 

نویسندگان این مطالعه می نویسند: «وضعیت ورود به زانو/عقب کمترین تماس مستقیم کلیتورال را ایجاد می کند و منجر به افزایش ناچیز جریان خون در مقایسه با وضعیت چهره به چهره می شود». 

قبل از اینکه به نتیجه گیری سریع بپردازیم، هنگام بررسی این نتایج باید نکاتی را در نظر گرفت. اولاً، این مطالعه فقط شامل یک زوج دگرجنس‌گرا بود، بنابراین مطمئناً هیچ تضمینی وجود ندارد که نتایج نشان‌دهنده جمعیت وسیع‌تر باشد. 

در این مقاله توضیح داده شده است که این زوج «یک زوج پزشک سالم، هر دو 32 ساله» بودند که «محققان به خوبی شناخته شده بودند». می توان استدلال کرد که داشتن رابطه جنسی زیر نظر دو محقق نشان دهنده لذت بردن بیشتر مردم در رختخواب نیست – اما هی، هر چیزی که در قایق شما شناور است.  

همچنین این واقعیت وجود دارد که این مطالعه در واقع به بررسی اینکه آیا ارگاسم به دست آمده است یا خیر، به سادگی سطح جریان خون در کلیتوریس را ارزیابی کرد که صرفاً نشان دهنده برانگیختگی جنسی است. 

با در نظر گرفتن این محدودیت ها، یافته های مشابهی قبلاً در مطالعات بزرگ به دست آمده است. یک مقاله در سال 2020 تقریباً 20000 فرد دگرجنسگرا چک را مورد بررسی قرار داد و از آنها در مورد ترجیح آنها برای 13 موقعیت جنسی پرسید. این همچنین نشان داد که افراد تمایل دارند تا زمانی که به دنبال ارگاسم هستند، پوزیشن های چهره به چهره را ترجیح دهند، اگرچه این نشان داد که مورد علاقه همه پوزیشن های چهره به چهره با زنان در بالا است. 

 

منبع :

https://hamsartime.ir/advantages-of-male-sexual-position-on-female-for-men/